Skocz do zawartości



Innowacje skryptowe


glupek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie będę tworzyć pojedynczych wątków, żeby nie dezorganizować działu. Pod spodem zamieszczam spis pomysłów, część jest z pewnością mniej użyteczna a część bardziej, zapraszam do dyskusji.

Animacje:

Spoiler

https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Animations
Proponuję wprowadzić każdą animację, jaka jest dostępna w grze (Jest ich prawie dwa tysiące).
Poprawi to możliwości narracyjne, do tego na tym skrypcie nie wykorzystano ich zbyt wiele. Taka innowacja nie niesie za sobą żadnych negatywnych skutków.

Zmiany styli poruszania się:

Spoiler

Dodanie możliwości wyboru stylu poruszania się (nadanie cech innego skina) pod /u. Przykład dlaczego uwydatni to rozgrywkę - będąc kobietą w LSPD i mając styl poruszania się kobiety nie jest się w stanie nadgonić bandyty w pościgu pieszym, ponieważ płeć żeńska zawsze jest wolniejsza.

Dane przy tworzeniu postaci:

Spoiler

Możliwość zdefiniowania wagi postaci, koloru oczu, typu krwi i znaków szczególnych (np. blizny, itd). Do tego zastąpienie wpisywania wieku na konkretną datę (postać rodzi się w dniu założenia?)

Statystyki:

Spoiler

Wprowadzenie nowych statystyk takich jak głód i pragnienie, co zastąpiłoby obecny system zabierający hp co godzinę. Poziom nowych statystyk regularnie byłby redukowany (np. co 30 min, by nie było to jakieś uciążliwe) po 5% dla głodu i 10% dla pragnienia. Jeżeli gracz ma 0% głodu to co minutę odejmuje mu 5 hp i tak samo w przypadku, gdy ma 0% pragnienia. Można też aktywować/stworzyć statystykę kondycji, cokolwiek miałaby ona robić (może wydłużać czas sprintu albo dodawać możliwość przeprowadzania większej ilości treningów na siłę?)

Informacja o korzystaniu z czatu:

Spoiler

Gdy gracz naciśnie klawisz T pojawia się status "mówi". Natomiast, gdy wciśnie Enter lub ESC status ten znika.

Napis 3D postaci:

Spoiler

Możliwość wyświetlania własnego napisu 3d (nick i opis postaci) i przełączania jego widoczności na /u.

Rozładowanie broni:

Spoiler

Dodanie opcji wyjęcia amunicji z broni palnej. Działałoby to w taki sposób, że do zarządzania na przedmiocie broni dodana zostaje opcja wyciągnięcia naboi (o ile sama pukawa ma amunicję), gracz wpisywałby ilość jaką chce wyjąć (oczywiście nieprzekraczającą obecną wartość) i dostawałby do ekwipunku amunicję (to samo, co przy jej zamawianiu, tylko, że z predefiniowaną ilością). Umożliwia to np. udzielenie koledze amunicji, bez konieczności dawania mu całej spluwy.

Widoczność broni:

Spoiler

Gracz pod /u ma możliwość wyboru, czy broń ma się wyświetlać jako obiekt doczepiany (+ możliwość dopasowania?). Powinno to dotyczyć każdej broni, w tym białej.

Opcja dla przedmiotów doczepianych:

Spoiler

Dodanie pytania systemowego przed założeniem obiektu doczepianego na jaką część ciała ma zostać zaaplikowany. Np. nóż w plecach, czapka w dłoni itd..

Ujednolicenie interfejsu:

Spoiler

Dodanie pod /u możliwości wyboru między wyświetlaniem nowych grafik interfejsu, mam tu na myśli np. tą z afk chociażby - można by było to zastąpić w taki sposób, że napis 'AFK' wyświetlałby się w miejscu gdzie wyświetla się notyfikacja o zapiętych pasach w samochodzie. I do tego sposobność wyłączenia grafiki, która wyświetla się w trakcie wchodzenia do pomieszczeń.

Aplikowanie innym narkotyków:

Spoiler

Dodanie możliwości wysłania oferty innemu graczowi odnośnie zaaplikowania substancji, czyli mamy przedmiot np. LSD, klikamy na nim zarządzaj i jest opcja zaaplikuj i wyświetlają się osoby w pobliżu i wtedy tej osobie której to nadajemy wyskakuje oferta o treści chociażby "Imie Nazwisko chce zaaplikować Ci substancję LSD." Coś podobnego na zasadzie robienia innym zastrzyków z trucizną, tylko za zgodą gracza i w momencie, gdy niekoniecznie chcemy go uśmiercać.

Negatywne oceny i ujemna reputacja na forum:

Spoiler

Dodanie nowej reakcji, która odejmuje punkty reputacji. Do tego możliwość uzyskania ujemnej reputacji (kolor czerwony, gdy jest na minusie).

Kolejne rozdzielenie licencji kierowcy:

Spoiler

Finalny podział na jednoślady, samochody osobowe i ciężarówki.

Obiekty użytkowe:

Spoiler

Wprowadzenie funkcjonalności dla automatów z żywnością, napojami. Gdy nie ma aktywnej restauracji, gracz mógłby w takim urządzeniu nabyć napój lub przekąskę.
Wprowadzenie funkcjonalności dla budek telefonicznych. Można by wykonać z nich połączenie za np. $10 na minutę.

Nowy przedmiot i funkcjonalność:

Spoiler

Dodanie zapałek i przeniesienie zapalniczki do 24/7. Nadanie im nowej zmiennej jaką jest liczba użyć (np. 20 dla zapałek, 40 dla zapalniczki). Tylko, gdy ma się je w ekwipunku można konsumować wyroby tytoniowe i jointy. (Reprodukcja: Kliknięcie na papierosy, okienko z wyborem zapalniczki/zapałki spod /p, zużycie 1x papieros i 1x zapalniczka/zapałka)

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te meskie animki dla bab to totalny -, reszta plus
kobiety nawet biologicznie sa mniej przystosowane do takiej pracy, zazwyczaj sa mniej sprawnie fizycznie, wolniejsze itp. a potem jest jak na lss ze przychodzi do ciebie baba i stoi jak chlop bo ma animki z 268 zeby sie jeszcze szybciej obracac

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak większość to podstawa skryptowa, a nie innowacje

 

 

system głodu troche lepsze działanie niż na lss, ale jednak zwiekszyłbym czas, jesli ma być, nick 3d postaci - nie, generalnie nie podobają mi się, chyba żeby były zrobione customowe jak ma np. chronicles (nie muszą być identyczne), negatywne oceny - tak srednio bo po co? czemu ma to niby służyć? wystarczyć nie dawać like i po problemie

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...