Skocz do zawartości



#10 Aktualizacja: Postęp prac nad serwerem


Rekomendowane odpowiedzi

 Cześć Wam! 👋 Witamy z powrotem w kolejnym newsie. Często pytacie nas o postęp prac nad serwerem, dlatego wychodzimy tym pytaniom na przeciw i z przyjemnością przedstawiamy Wam garść informacji o tym jak serwer się zmienia. Tym razem skupimy się przede wszystkim na zmianach w panelu gracza oraz zrewolucjonizowanej gospodarce, nowych sposobach zarobku i wiele więcej!

 

Zmodernizowana gospodarka - mniej nudy, więcej ciekawej gry

 

Wsłuchując się w Wasze głosy, jesteśmy w pełni świadomi problemów, z którymi borykała się gospodarka i ekonomia na serwerze. Wraz z czerwcową reaktywacją GetFame zostanie to całkowicie zmodernizowane. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że na próżno doszukiwać się pozytywów i ciekawej gry In Character jeśli gracz od samego początku swojej przygody z serwerem jest zmuszony do poświęcenia kilkudziesięciu, a może i nawet kilkuset godzin gry, aby wejść w posiadanie tak podstawowych dóbr jak własny samochód czy mieszkanie.

To rodziło dwa podstawowe problemy, o których istnieniu mamy świadomość. Po pierwsze - taki system nie sprzyjał graczom, którzy mieli głowę pełną świetnych pomysłów na grę, ale nie mogli ich zrealizować ze względu na brak wirtualnych środków i narzędzi. I po drugie - tak skonstruowana gospodarka faworyzowała nieustanną rozgrywkę na jednej postaci, bo ewentualna jej utrata oznaczała także wyrzucenie do kosza wielu godzin, które trzeba było poświęcić na żmudne wzbogacanie się. To natomiast znów - blokowało rozwój wartościowych pomysłów, a także generowało wiele znijaczonych postaci, które często po przegraniu kilkuset godzin, zajmowały się dziesiątkami różnych profesji.

Ta gra ma przede wszystkim sprawiać frajdę i zachęcać do dobrej zabawy. Dlatego wraz z czerwcową reaktywacją, aspekt ekonomiczny i gospodarczy naszego serwera zostanie gruntownie przebudowany. Poza tym:

  • wrócimy do systemu 3 grup dla graczy non-premium i 4 dla graczy premium, aby zminimalizować zjawisko nijaczenia
  • zwiększymy zarobek z pojedynczej pracy dla wszystkich, aby zrekompensować utratę jednej grupy
  • zmniejszymy czas, który trzeba będzie przepracować do otrzymania wypłaty
  • wprowadzimy i zorganizujemy nowe sposoby wzbogacania się (opisane niżej rabunki dla organizacji czy praca przemytnika to tylko jedne z pierwszych zrealizowanych pomysłów)
  • należycie dostosujemy ceny dóbr do nowego systemu, aby zarabianie już nigdy nie było tak męczące i nudne

Nie oznacza to oczywiście, że Wasze postacie będą w stanie zostać milionerami z luksusową posiadłością na Richman i sportowym wozem w garażu już na początku swojej przygody, ale na pewno droga do uzyskania podstawowych dóbr będzie znacznie łatwiejsza. Dobry samochód i niewielkie mieszkanie w spokojnej dzielnicy już po kilku dniach gry na postaci? Od teraz będzie to jak najbardziej realne.

Nowy napad dla org. przestępczych - Bank Los Santos

Wraz z reaktywacją serwera, udostępnione zostaną nowe napady dla półświatka przestępczego. Od teraz także napady będziemy dzielić w zależności od stopnia trudności. Zasada jest prosta - im trudniejszy napad, tym więcej będzie wymagał od organizacji, która planuje go przeprowadzić. Natomiast będzie oferował oczywiście większy zarobek. Tutaj pojawia się zupełnie nowy napad na bank, który postawi przed organizacjami nie lada wyzwanie. Napadem średnim pozostanie funkcjonujący od dłuższego czasu skok na jubilera, jednak przejdzie on delikatny lifting. Małe i łatwe napady będą natomiast możliwe do przeprowadzeniu w wielu różnych miejscach. O tym niżej!

Napad trudny - Bank Los Santos

Będzie to najtrudniejszy napad z całej puli, jednak do zgarnięcia będzie naprawdę konkretna kasa. Aktualnie najwyższym zarobkiem jest skok na jubilera od $70 000 w górę. Udany napad na bank będzie oferował możliwość zgarnięcia nawet do $250 000 w zależności od tego ile worków uda się wyciągnąć ze skarbców.

Wymagania przedstawiają się następująco:

  • 10 osób z organizacji przestępczej,
  • van typu Burrito lub Pony,
  • 4  bronie szturmowe,
  • 15 opasek zaciskowych,
  • 2 wiertła, dekodery lub karty dostępu do bram.

Więcej będziecie mogli zobaczyć w samej rozgrywce. Natomiast musicie uzbroić się w cierpliwość! Tak trudny i skomplikowany organizacyjnie skok będzie możliwy do wykonania jedynie raz na tydzień i będzie niósł za sobą niemałe ryzyko.

eSzQB9V.png

eYR03fb.png

Napad średni - Salon jubilerski

Sam proces napadu będzie wyglądał identycznie jak do tej pory. Skupiliśmy się jednak na liftingu, a zmiany następują podczas opróżniania skrytek w skarbcu. Od teraz nie będą to worki z pieniędzmi, a kosztowności, kamienie szlachetne, biżuteria lub złoto, które dana organizacja będzie dostarczyć i upłynnić u pasera. Paser będzie pojawiał się się codziennie w jednym z kilku wyznaczonych miejsc na terenie całego San Andreas (będzie stosowna informacja dla organizacji) o określonej godzinie. Po odsprzedaniu kosztowności paserowi, grupa otrzyma swoją forsę.

iJLeUeE.png

Dynamiczni aktorzy do małych i łatwych napadów rabunkowych

Wspomnieliśmy już o kompletnie nowym, trudnym napadzie na bank jak i o znanym nam skoku na jubilera. To jednak nie wszystko! 

Wraz z reaktywacją serwera, zostanie dodany system aktorów do prostych i niewielkich napadów rabunkowych. Aktorzy będą rozsiani w różnych miejscach na terenie Los Santos i na terenach pozamiejskich - lokalne sklepy, stacje benzynowe czy zamożni przechodnie, którzy wybrali niewłaściwe miejsce na wieczorny spacer. Nie ma tu specjalnych wymagań, a sam bot oferuje zarobek od $400 do $1000 - oczywiście jest ograniczony czasowo do wykonania raz na 6 godzin w danym miejscu.

Podczas rabunku możemy ponaglić aktora strzelając tuż przy nim, lecz wówczas może być on bardziej nieuważny przy pakowaniu pieniędzy i zgubić ich część. W sytuacjach podbramkowych możemy zranić aktora, zakończyć napad natychmiast i zadowolić się mniejszą kwotą. Istnieje 25% na to, że LSPD zostanie powiadomione o napadzie przez świadka lub operatora kamer CCTV. Zdjęcia poglądowe systemu przedstawiamy poniżej.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Praca przemytnika

To wciąż nie koniec alternatywnych metod zarabiania dla półświatka przestępczego...

Od samego początku na serwerze dostępna jest praca szmuglera, która polega na okradaniu naczep w porcie. Na tym jednak nie chcemy się zatrzymać i wprowadzamy kolejną nielegalną pracę dorywczą - przemytnika. Praca ta polega na odebraniu szemranej przesyłki i bezpieczne jej dostarczenie do punktu odbioru. Praca przemytnika pozwoli nam na przyjemny, względnie szybki, ale i ryzykowny zarobek. Będzie natomiast ograniczona czasowo. 

Mianowicie, praca ta będzie możliwa do wykonania od 20:00 do 1:00. Zleceniodawca będzie na Was czekać na terenie opuszczonego lotniska Verdant Meadows w Bone County. Po otrzymaniu specjalnego numeru, przemytnik będzie musiał się udać do punktu przejęcia paczki, którą następnie będzie musiał przewieźć do punktu odbioru przez kontrahenta. Zarobki będą oscylować w przedziale od $1,000 do $2,000 w zależności od tego jak wartościowa przesyłka zostanie przygotowana. Wprowadzimy również limit wykonywania zleceń, który będzie wynosić 3 dostawy dziennie na jedną postać.

zWW8xCu.png

South Central Rework - obiekty, które był zapowiadane już przed wprowadzaniem zmian

Wiemy jak bardzo domagaliście się w ostatnim czasie odświeżenia Idlewood i reszty South Central. dlatego nie zabraknie również zmian na tym polu. Znacznie odświeżyliśmy kilka różnych lokacji na South Central, na czele z zupełnie nowymi Crystal Gardens, które finalnie możemy Wam pokazać. 💙 Całość zostanie oddana do Waszej dyspozycji wraz z czerwcową reaktywacją. Poniżej przedstawiamy zdjęcia poglądowe.

image.png

image.png

image.png

Pojazdy startowe - otwarcie możliwości na większą grę In Character

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego jak męczące bywają początki na nowo założonej postaci, gdy ciekawą grę należy odsunąć na dalszy plan, bo przecież najpierw trzeba nazbierać na jakiekolwiek cztery kółka... Nigdy więcej.

Wraz z wejściem aktualizacji, otwieramy możliwość mobilności dla nowych oraz powracających graczy. Mianowicie, wraz z kompletnie zmienionym systemem tworzenia postaci (więcej informacji wkrótce) będziecie mieli do wyboru jeden z kilku proponowanych pojazdów startowych. Wóz stanie się dla Was aktywny po upływie dwóch godzin od startu rozgrywki i będziecie mogli w pełni z niego korzystać. Jest to jedna część z nowego systemu tworzenia postaci o którym dowiecie się już więcej w kolejny newsie.

Wprowadzimy oczywiście pewne ograniczenie, mianowicie brak możliwości sprzedaży pojazdu startowego. Pozostanie jednak możliwość jego zezłomowania jeśli z czasem stwierdzicie, że lepiej już przesiąść się na lepszy model. Lista możliwych do wyboru pojazdów startowych:

  • Primo 
  • Manana
  • Previon
  • Landstalker
  • Pony 
  • Clover 
  • Sadler 
  • Majestic 
  • Perennial

 

image.png

Brak limitu w pracach dorywczych - nowy sposób na rozgrywkę?

Obserwując aktualną sytuacje, która panuje na serwerze - można zauważyć wszechobecną nudę, którą jednak można zastąpić innymi zajęciami. Wychodzimy do was z usunięciem limitu w pracach dorywczych - zostanie on kompletnie zniesiony od 1 czerwca.

Co to może oznaczać? Większe zapełnienie prac dorywczych, dodatkowa forma zajęcia sobie czasu czy możliwość integracji w miejscach prac dorywczych dla graczy. To wy tutaj kreujecie rozgrywkę, my zapewniamy wam miejsce.

 

Nowy wygląd paneli gracza!

Udostępniamy Wam wizualną poprawkę panelu gracza! Wszelkie informacje dotyczące naszej postaci lub pojazdu są dostępne naturalnie w grze, do której - co oczywiste - czasem nie możemy się zalogować. Od teraz w panelu gracza będziecie mogli znaleźć masę nowych, niedostępnych wcześniej danych. Dodaliśmy kilka istotnych informacji, w tym umiejętności postaci czy chociażby posiadane dokumenty. Wszelkie informacje znajdziecie w podglądzie postaci w Waszym profilu. Dodaliśmy także możliwość podglądu informacji o Waszych prywatnych pojazdach jak i tych grupowych. Opcja ta jest dostępna również w podglądzie postaci w zakładce "Pojazdy".

Projekt bez tytułu.png

Lista ID - zbiór ważnych informacji

Wprowadzamy doskonale Wam znany moduł jakim jest Lista ID. Znajdziecie tam między innymi listę z ID skinów, pojazdów i kolorów dostępnych na naszym serwerze. Nowością jest tutaj pojawienie się cennika pojazdów! Cennik aktualizuje się w czasie rzeczywistym jeśli tylko wprowadzone zostaną do niego zmiany. Nie musicie już biegać do salonu, aby sprawdzić ile kosztuje wymarzony samochód. Do ceny przedstawionej w cenniku należy doliczyć marżę, którą narzuca dany salon. Zazwyczaj jest to 3-4% ceny. Macie zatem możliwość wyboru salonu z odpowiadającą Wam ceną danego pojazdu. 

Projekt bez tytułu (1).png

Osiągnięcia w oddzielnym miejscu na profilu

Kolejną nowością w panelu gracza są osiągnięcia, które nie będą już się mieszać z karami, tylko będą się wyświetlać w całkowicie odrębnym miejscu w profilu. Dzięki temu będziemy mogli zauważyć wasze zaangażowanie w rozgrywkę, które w przyszłości pomoże nam docenić osoby, które chciałby zostać z nami na dłużej lub współpracować w ramach ekipy.

image.png

Zmian organizacyjnych ciąg dalszy... Ekipa serwera

Jak już pewnie zauważyliście, w ostatnich tygodniach rozpoczęliśmy proces reorganizacji wewnątrz naszej ekipy. Kompletnie zrezygnowaliśmy z funkcji GameHelper na rzecz rozwinięcia funkcji Support i wprowadzenia podziału permisji na sześć poziomów. To właśnie w naszym Supporcie upatrujemy zespołu od pierwszego kontaktu na linii gracz-ekipa, który będzie czuwał nad uczciwą i zdrową rozgrywką na serwerze - bez stania z batem nad graczem. Na tym jednak nie poprzestaliśmy. Wprowadziliśmy także zupełnie nową funkcję Moderator Serwera, której uprawnienia będą prawie że identyczne do tych, które posiadają Gamemasterzy, jednak będą oni odpowiedzialni przede wszystkim za aspekty techniczne związane z rozgrywką. Moderator będzie wspierał naszych CM głównie na płaszczyźnie technicznej, aby maksymalnie skrócić czas oczekiwanie na rozwiązanie tego typu spraw, dzięki czemu Gamemasterzy mogą skupić się na kreowaniu rozgrywki.

W ostatnim czasie do grona administracji dołączył także @ NadzwyczajnyMarynarz, który będzie odpowiedzialny za marketing i promocję serwisu. Jeśli chcesz być na bieżąco ze zmianami wewnątrz ekipy lub szukasz pomocy w konkretnej strefie rozgrywki, koniecznie zaobserwuj temat Ekipa wraz z liderami frakcji projektu GetFame.pl.

Nowe animacje

Podczas, gdy część z nas pracuje nad znaczącymi zmianami w skrypcie czy w gospodarce serwera, pozostała część z nas zajmuje się wdrażaniem mniejszych smaczków, które pozytywnie wpłyną na rozgrywkę i ułatwią odpowiednie wczucie się w otaczający nas świat gry. Wraz z reaktywacją serwera dodamy na serwer przeszło 100 nowych animacji dostępnych dla wszystkich. Chcemy, aby pomogły nam one jeszcze lepiej przedstawiać zachowania i emocje naszych wirtualnych charakterów.

D7kjEWH.gif

Wiemy że oczekiwaliście długo na ten news lecz jak widać pracujemy nad nowościami w skrypcie oraz zmianami rzeczy które nam zgłaszaliście. Oczywiście to jeszcze nie wszystkie zmiany które zobaczycie, mamy przygotowane dla was jeszcze inne rzeczy ale o nich już w kolejnym newsie. 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze do pojazdów startowych dodać freewaya/rower i git

Tak samo zastanowił bym się nad zostawieniem tych 30 minut i uszczupleniem slotów do 2/3 slotów

Ale tak ogólnie nie wygląda to źle, trzymać tak dalej i może coś z tego wyjdzie

 

Edytowane przez Simbaa
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Simbaa napisał(a):

Tak samo zastanowił bym się nad zostawieniem tych 30 minut i uszczupleniem slotów do 2/3 slotów

Też jestem za tym, aby było mniej slotów, ale za to nieco więcej zarobku przez 30 minut.

Poza tym ważna rzecz - zastanówcie się dobrze nad dorywczymi. Czy warto dawać tu możliwość większego zarobku niż w biznesie? Narzekamy, że w biznesach ludzie nie grają, a jeśli już to strasznie krótkie akcje (/me podaje karnet i suplement), ale przecież w dorywczych w ogóle nie ma gry, żadnej! Dając duży zarobek skończy się tym, że lokale będą dalej stać puste. Takie mamy czasy, że coraz częściej trzeba coś na graczu wymusić, bo z własnej woli niewielu chce pograć więcej.

Przyjąłbym prostą zasadę - chcesz więcej zarobić - postaraj się! Biegasz tylko z paczkami w magazynie? Sorry, robotnik fizyczny zarobi mniej niż np. trener na siłowni.

Tyle ode mnie, a w ogóle to zmiany wyglądają na korzystne. Powodzenia! 😉

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...